Yeni kıyafetim ;)

29 Temmuz 2012 Pazar 5 yorum
Ah evet, nihayet beklediğim an geldi...

Yeni kıyafetimin nihayet son rötüşleri oldu ve giymek için hazır.. Bunun için çok bekledim.. Evet kabul etmeliyim, eski kıyafetimde çok güzeldi fakat, Marcus gibi bir asil büyücünün yanına yakışmıyordu, bunun için üzerinde birkaç değişiklik yaptım.. Pelerinden deli gibi hoşlanıyorum ve bunu daha farklı bir şekilde bu kıyafette göstermek istedim.. Neyse, kıyafetime kırbaçlı halatlardan kemer yaptırttım.. Böylece daha sert bir gürünümü oldu.. Önceden pelerinim koyu maviydi ve kadife kumaştandı.. Marcus yeni ceketini aldığında kumaşına aşık olmuştum.. Bu seferde pelerinimin kumaşını bu şekilde yaptırttım.. Böylece bir takım ruhu yansıması yaptığımızı düşünüyorum.. Bu kumaştan Nacta ve Gothar içinde bir kıtafet yaptırtmayı düşünüyorum.. Neyse kıyafeti göstereyim bari ;)


Yorumlarınızı bekliyorum.. İyi yada kötü Lütfen ;)

5 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    IYI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hatta iyi değil bayıldım ;) Ama benim yaptığım daha güzeldi kabul et http://scar-nacta.blogspot.com/2012/07/enna.html

  • Enna dedi ki...

    yapma nacta.. kafam o kadar büyük değil.. tamam itiraf ediyorum güzel olmuş.. ama daha çok çalışmalısın.. Çizimlerine tabiki saygı duyuyorum ama ben daha güzelim kabul et :)

    Kıyafeti beğendiğine sevindim, bunun tasarımı için baya uğraştım.. Ayrıca pelerin ateş geçirmez kumaştan yapıldı;)

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB