İlk Kar (Nihayet)

9 Kasım 2012 Cuma 12 yorum
Merhaba millet, nihayetinde buralarada yılın ilk karı yağdı.. Bu sabah bir uyandım ki dışarısını sanki evim gibi görünüyor ve inanılmaz. Her nekadar da Nacta beğenmesede, bence harika görünüyor.. Size bir gerçek; Marcus ilk defa benimle kar topu oynadı ve o gerçekten çok tatlı :D Belki Nacta olmasaydı hayatımda, ahh evet Marcus ile alakalı birşeyler sanırım düşünebilirdim ;) Neyse ben gene fazla ileriye gitmeye başladım sanırım. Nacta ile yeni barıştık, tekrar aramızın kötü olmasını istemem açıkçası ;) Şimdi onu dışarı çıkarıp kardan bir Nacta yapmaya ikna etmek zorundayım. Yakında doğum günüm var ve açıkçası Nacta ve Marcus ikizlerinin bana bu sene ne alacaklarını çok merak ediyorum ^^ Ahhh tamam neyse konu farklı yerlere gitmesin.. Buyrun millet, okulun ilk karı :D







ahh bu beyaz ağaçların altında, birisi ile çok anım geçti, ama o şu anda başka ağaçların altında başkalarıyla ...





12 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    Marcus ile ne??? Ne diyorsun Enna sen yine? Marcus ile aranda ben olmasam ne olurdu açıklar mısın lütfen!!! Ve ayrıca son yazdığın birisi ile ağaçların altındaki esrarengiz cümlenin gizli karakterini çok meraaak ettim doğrusu! Kimmiş o çok sevdiğin kimi?! Ve ayrıca benim kardan adamımı yapmana asla izin vermem! Ve de unut bunu Enna, asla seninle kar falan oynamam! ASLA!!! Ve son bir şey daha Bütün kış bitene kadar okuldan dışarı (zorunlu kalmadıkça) Ç I K M A Y A C A Ğ I M! nokta .

  • Enna dedi ki...

    ayyyy çok tatlısın Nactacığım ama olmaz. benimle kar topu oynayacaksın, Marcus bile oynadı ama yaaaaa, ağacın altını unut gitsin onu öylesine dedim.. Öle birisi falan yok !!! Marcus istedi diye ben oynadım, inan o gerçekten oynamak istedi, acaba neden?? Sen olmasan eğer işimiz evliliğe kadar giderdi sanırım çünkü Marcusun geçmişte bana aşık olduğunu sende biliyorsun değil mi?

  • Nacta dedi ki...

    Hayır! Marcus, geçmiş veya gelecek yada bugün, asla ve asla sana aşık olmadı ve olmayacak! Şunu aklına sok! Ve ayrıca ne yaparsan yap seninle dışarı çıkıp ta o iğrenç soğuk buz toplarına dokunmayacağım, veee bana bunu yaptıramazsın Enna! Bunu da o akılsız kafana sok!

    Ben senin onu öylesine söyledim laflarını iyi bilirim. İkimizde o cümlede kimden bahsettiğini biliyoruz!.

  • Enna dedi ki...

    Kimmiş merak ettim açıkçası..

    Ahh Nacta bunu Marcus kendi ağızıyla söyledi. "Eğer Nacta bugün seninle bu seviyede olmasaydı, senin ve benim aramda belki daha farklı şeyler olabilirdi Enna! Ben o sıralar Gloria'yı tanımıyordum ve gerçekten birisine çok ihtiyacım vardı bunun en iyi sen olabileceğini düşündüm, fakat Nacta benden önce davrandı. Onun seni kullanacağını sana önceden söyleseydim keşke ve karım olsaydın" dedi.. Bunu direk onada sorabilirsin Nacta...

    Veeeeeeee, benimle kardan Nacta yapamaya geleceksin işte o kadar!!!! Yoksa konuşmam...

  • Nacta dedi ki...

    Tamam. Senden nefret ediyorum!!!





    Ama şunu asla unutma ki ...
    Sen sadece benim fahişemsin! Başkasının olmana asla izin vermem!!!! SEN SADECE BENİMSİN!
    Ve çok istiyorsun diye acı çekme pahasına da olsa gelip seninle kar oynayacağım. Peki bunu Marcus bey yapar mıymış?! O fedakarlığın "f" sini bilmez, ben sana söyleyeyim. Onun sadece adı var! O kadar. Senin istediğin hayatı o sana veremezdi Enna. O senin sevdiğin kaçamakları, gizli ilişkileri, acı çekerek mutlu olmayı bilmez. Ve aslada öğrenemeyecek! Onun seninle birlikte olmak istemesinin tek nedeni annen. Eğer annen bir buz kraliçesi olmasaydı sende diğer kızlar gibiydin onun gözünde! Çünkü o her zaman kendinden başkasını düşünmeyen bencil birisi olacak!

  • Enna dedi ki...

    Evet tatlım biliyorum, işte bende bu yüzden seni seçtim Nacta, bana uygun ulduğunu biliyordum o yüzden seni istedim.. evet Marcus görünüşte bana uygun görünebilir fakat içten olarak değil. Bende sadece senin olmak istediyorum uyuz. Ama sen buna izin vermiyorsun... Ayrıca sadece annem için olan kısma katılmıyorum, annem öldü ve üzerinden yıllar geçti ama Marcus hala bana ilk günkü gibi davranıyor nazik ve kibar :)

    Hem bugün onu görmeliydin çok tatlı kar topu oynuyırdu.. Ayrıca kardan Nacta içinde teşekkür ederim :)

  • Nacta dedi ki...

    Pekala siz kızlarla Marcus hakkında tartışmayacağım. Siz ne bilmek istiyorsanız onu bilin! Ne anlıyorsunuz şu zibidi de, ne tipi var nede başka bir şeyi. Ah! Peki tamam her neyse, sanırım artık bizim için uyku vakti geldi !! Yatakhanede kimse yok istersen gel?! ;)

  • Nacta dedi ki...

    Sabah yaparız ya ... Ne gerek var şimdi gece gece üşümeye! Gel işte yanıma sıkma canımı, hadi!

  • Enna dedi ki...

    İyi peki tamam ama yarın sabah kardan Nacta yapacaz ona göre yoksa konuşmam küserim. SÖZ VERDİN TAMAM MI?

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB