Geçen hafta ;)

14 Ağustos 2012 Salı 12 yorum
Selam millet biliyorum uzun zamandır burada değildim.. Geçen hafta sonu arkadaşım Luna (ahh evet onu tanıyorsunuz artık) en yakın arkadaşlarını yaz partisine çağırdı. Baya kalabalık bir plaj partisi oldu.. Azz, Olivia, Luna, Dam,Zain,Eani, Orcoo ve Salamon vardı ^^ Baya eğlenceli bir plaj partisi oldu bizim için. Aslında Lunaya kocaman bir teşekkür borçluyum çünkü o güneş ışığından nefret ediyor ve bizim için güneşe aldırmadı bu sefer. Plajda Azz ve Dam bir ara birbirlerine girdiler ama sorun yoktu :) Buda geçen hafta sonundan harika bir anı ;) ♥


Umarım birileri bu resimdeki şeylerden haberdar olmaz..

Teşekkürler Luna & Layla bu güzel parti için :)

12 yorum:

  • Enna dedi ki...

    Korkunç mu? Ne demek bu Nacta.. Hatta iğrenç huh?? Bi kerem çok eğlenceliydi, seni çağırmadılar diye çatladın dimi?

  • Enna dedi ki...

    Nacta tatlım sakin ol lütfen.. Neden bu kadar sinirleniyorsun böyle.. Pekala tamam.. :)

    Nacta hayatım biliyorsun hafta sonu şelalaede bulaşacaktık ya.. Maalesf ben gelemiyorum, bir işim var.. İptal etsek olur mu?

  • Enna dedi ki...

    Ya dedim ya sen tanımazsın diye.. Belki oralarda bir yerlerde ipucu vermiş olabilirim iyi oku yazı bir daha ^^ ... Zamanımı harcama daha giyineceğim :)

  • Nacta dedi ki...

    Off be ne yazısı ya? Hiç bir şey anlamadım.
    Peki tamam ben seni tutmayayım daha fazla, git giyin! Nede olsa ben öğrenirim o birisinin kim olduğunu.

  • Enna dedi ki...

    Aptallığın üzerinde bay salak!! Neyse ben kaçtım, takip falan etme!! Bak bozuşuruz ona göre Nacta!! Lütfen.. Önemli birisi.. Bu arada o kişi Luna'nın partisindede vardı :D

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB