Alışveriş..

8 Temmuz 2012 Pazar 4 yorum
            .........Merhaba sevgili blog takipçilerim.. 
Dün bütün günüm boş olduğu için bende bu kadar erkeğin içinde doğal olarak sıkıldım ve alışverişe gitmeye karar verdim.. Size alışverişten neler aldığımı göstermek istedim..


..... Yeni ayakkabılarım, onlar inanılmaz güzeller. Aslında buzlu cam ayakkabılarından aramıştım ama daha bulamadım, bir sonrakine ondan almayı düşünüyorum ...



Aslında elbise konusunda çok kararsız kaldım almakta yani..
Nacta hep kırmızı elbise giymemi istiyor ama ben sadece siyah beyaz ve buz renklerini tercih ediyorum.
Ama bir gün onu kırmayıp belki ona bu iyiliği yapabilirim.. Her neyse, şimdi çok karasız kaldığım elbiseyi göstermek istiyorum.. Umarım beğenirsiniz.
Ayakkabı ile uyumlu olsun ve yaza uygun olsun istedim ...




Bunun yanına harika bir çanta aldım :)


ahh, alışveriş sadece bunlardan ibaret değil tabikide. Ama hepsini göstermeyi fazla düşünmüyorum. Ama belki Nacta için küçük bir şey gösterebilirim.. Sadece bir kaç parça ama ;)



Nactacığım umarım kıyafetleri beğenirsin ...

Bu arada görüpte aşık olduğum buz rengi bir elbiseyi almadan dönemedim.. Umarım bir gün böyle harika bir gelinliğin içinde olurum.. Gerçi bu gelinlik değil ama ben gelinliğinide yaptırırım sorun değil..


Görüpte hayran kalmamak mümkün mü?

Bir sonraki sefere görüşmek üzere...














4 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    WOOOOOOOO Enna O.O
    Bebeğim bunlar harika! Biliyorsun Marcus ile birlikteyim şuan. Akşama kadar okula tekrar gelmiş olacağız. Hepsini bana tek tek göstereceksin ona göre? Özellikle de kırmızıları ;)

    Ama bence sana o tarz bir gelinlik yakışmaz. Mini etek falan ne dersin? ;D Neyse beni ilgilendirmez zaten benimle evlenmeyeceksin ki hahaha

  • Enna dedi ki...

    ahahahah biran önce gelseniz iyi olur hayatım, çünkü canım çok sıkılmaya başladı.. Daha buraya koymadıklarım var merak etme Nactacığım, gelince hepsini sana TEK TEK göstereceğim :)

    Ayrıca neden bu şekilde bir gelinlik bana yakışmıyormuş bakiim.. Ben bunu oradan denedim vede çok güzel oldu.. hıh?

  • Nacta dedi ki...

    O yüzden demedim ki canım sen bu tarz sevmiyorsun (kabarık falan) diye dedim. Neyse tamam biz yola çıktık bile sanırım daha erken orada olacağız ;D

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB