Sadece senin için...

27 Temmuz 2012 Cuma 5 yorum
Onun için uyandım bugün 
Yatağım biraz serin 
Onun için açmış güneş 
Yağmuru hiç sevmez 

Onun için yürüdüm bugün 
Hala ıslak üstü çimlerin 
Onun için gülümsedim 
Gülüşümü çok sever 

Onun için savaştım bugün 
Dalgalar boyum kadar 
Onun için ayakta kaldım 
Yenilgiyi hiç sevmez 

Onun için yaşadım durdum 
Geldi geçti deli sonbahar 
Onun için boşverdim 
Tüm bunlara değer 

Bildiğim bu kadar onunla ilgili 
Aslında hiç olmadık sevgili gibi 

Onun için ağladım bu gün 
Sarardı soldu güller 
Onun için üzüldüm 
Belki bi gün o da sever.....

5 yorum:

  • Enna dedi ki...

    Ne biliyim belki, daha düzgün bişey olabilirdi diye düşünmüştüm en azından.. Yani ben senin için neler yapıyorum gör dedim.. Sende son satırları biraz daha oku istersen :)

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB