Beyinsiz Nacta!!!

24 Temmuz 2012 Salı 6 yorum
Argghh!!! Sen hayatımda gördüğüm en aptal, en sinir bozucu, en gerizakalı, en uyuz ve en salak insansın!!!

Senden NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET,NEFRET E-D-İ-Y-O-R-U-M!!!


GİT O APTAL SEVGİLİNLE EVLEN MUTLU MUTLU YAŞA UYUZ!!!!


----ÇIKMA KARŞIMA, ASLA AFFETMEYECEĞİM SENİ!!!!!

6 yorum:

  • Enna dedi ki...

    Grek yok tatlım.. O gitsin aptal sevgilisiyle aptalca zamanlar geçirsin.. Zaten hiç kimse beni düşünmez.. Kimse ilgilenmez benimle.. Ben olurum sinirlenirim böyle Sonra düzelirim Merak etme sen!!!!

  • Nacta dedi ki...

    SENSİN BEYİNSİZ!!!!!! Gittim işte terk ettim seni neden hala arkamdan konuşuyorsun? Demek beni asla affetmeyeceksin? Pekala bende bunu asla unutmam o zaman Enna hanım! Bu sana son mesaj yazışım. Bundan böyle beni arayıp sorma! Bundan böyle bende senden NEFRET EDİYORUM!

  • Enna dedi ki...

    Seni aşşağılık köpek!! Yüzsüz terbiyesiz şey.. Uyuz!!!!

    Sana ne diyeceğimi bilemiyorum inan bana!

    Arkandan falan konuştuğum yok burası benim blogum ve istediğimi istediğim yere yazarım bu seni hiiiiiiç entrese etmez beyefendi..!!!!

  • Nacta dedi ki...

    Öyşemiii???? Pekala hanımefendi istediğiniz gibi olsun! Ne haliniz varsa görün!!! Zaten artık iki yabancıdan farksız değiliz.

  • Enna dedi ki...

    ARGGGH!!!!! Beni sinirlendirmekten zevk mi alıyorsun sen ya?? Bunu neden yapıyorsun anlamıyorum açıkçası!!!!

    Bunu düzgün bir şekilde konuşabilirdik.. Konuyu abuk subuk yerlere getirdin!

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB