Güzel bir gün.. ♥

1 Eylül 2012 Cumartesi 12 yorum
Bugün buranın en önemli anlarından birisi aslında. Yeryüzünün en inanılmaz ikiz kardeşlerinin bu gün doğum günü.. Gelmiş geçmiş en yetenekli ve en cesur hipnoz kralı Marcus Tasartir ve onun yakışıklımı yakışıklı, havalı ve karşı konulamaz kardeşi Nacta Tasartir'in bugün doğum günü.. Onlar benim için inanılmazlar. Her ikiside öyle..

Onlarla ilk tanıştığım zaman doğum günlerine yakın bir tarihti ve ben bilmiyordum.. O zaman Nacta için bir hediye almamıştım ve Nacta tam olarak bir sonraki doğum gününe kadar benimle konuşmamıştı.. Ve bu gerçekten baya ağır verici bir olaydı.. Ama artık dikkatliyim.. Marcus için doğum günü o kadarda önemli değil aslında. O daha doğaldır bu konuda, o yüzden pek problem yok ;)

Şu anda burada değiller, Marcus'u kandırıp dağların oraya yollattım, aradığı en önemli elmasın orada olduğunu söyledim.. Küre ile anlaşma yaptık sağolsun oda yardımcı oldu; Neyse, Gothar ile birlikte onlara güzel bir parti hazırlıyoruz. Marcus normalde partilerden de hoşlanmaz fakat bu sefer tedbirliğim; The Silverheart Kolleji yeni gelen peri öğrencileri de doğum gününe çağırdım ve onların adını duyunca Marcus zorunlu partiye gelecektir.. :) ( ahahahaha kötü kalpli biri miyim acaba) Nacta zaten partilere bayılır yani onun için sorun yok.. Ama bu sefer onların doğum günü olduğundan dolayı, o uyuz sözlüsünü de çağırdım.(Magma'yı)

Marcus için güzel bir hediyem var fakat Nacta için hâla daha bir hediye bulamadım açıkçası.. Sorun şu ki.. Tamam evet parti için herşey hazır, herkes hazır fakat ben partiyi organize etmekten dolayı giyecek hiç birşey bulamadım ve ayrıca Nacta için de hediye yok!!! Aslında ÇOK SİNİRLİYİM!!... Off Neyse, şelalenin oradan birşeyler bulurum elbet;)

Şimdi sıra sizde millet bana giyeceğim elbise konusunda yardım etmek zorundasınız, çünkü ben kararsız kaldım!! ((( Aslında bugün doğum günü çocuğuna özel kırmızı bir elbise giymek istiyorum fakat, beyaz elbiselerimde hiç fena değil. Ayrıca siyah mini etek elbiselerde tam Nacta'nın dişine göre, yani anlayacağınız feci kafam karıştı ))



















Ovv evet sanırım bitti. Evet millet ben gerçekten kararsız kaldım ve acil yardıma ihtiyacım var.. Lütfen!!!
Akşama az bir zaman kaldı ve ben gerçekten çok sabırsızım ve acil yardım gerekli.. ;)

Nacta'nın beğenebileceği ve benim gecenin yıldızı olabileceğim bir kıyafet olmalı ^^

Sizi seviyorum ;* ---Enna ♥

12 yorum:

  • CuBur dedi ki...

    ooooh Ennacığım sen ne yaptın :D XDD Pekala bu özel gün için çok güzel bir blog yazısı yazmış ve harikaaa kıyafetler bulmuşsun.. Fakat haklısın seçmek çok zor XD Ben bile bir tane seçemedim.. ama bana sorarsan favorilerim : 1, 2, 3, 5, 11, 18.. ^^ sana en iyi bunlar olur bence... Fakat seninde dediğin gibi kırmızı bu gece için Nacta'yı baştan çıkarabilir ;) o yüzden.. 3 yada 5 en uygunu ^^ *benim fikrim yani*
    Gerisi sana kalmış şekerim.. yalnız biz partiye gelemiycez =/ İşlerimiz var biliyorsun.. ama yinede bize bugün için bir resim yollarsınız dimi?! ;D Neyse kaçtım ben.. Gece için iyi eğlenceleeeer ♥♥♥♥

    Muwah :*

  • Enna dedi ki...

    Oww tatlım benim, düşünmen yeterli şekerim.. Sorun değil.. Nacta ve Marcus daha burada değiller gelince ben onlara söylerim.. Gerçi geldiklerinde bana barut gibi olacaklar ama neyse.. Aslında 1 ve 5 te bende kararsız kaldım.. Kırmızı iyi bir fikir Nacta için.. O zaman ben biraz daha düşüneyim..

  • MoonPie Sims dedi ki...

    Enna,, tatlım ne yaptın yav.. Bu ne kadar çok kıyafet ... waaooowww gözlerim kamaştı wallaha huh?? bence bu günün anlam ve önemi için Cubur haklı kırmızı bir elbise giymelisin ve bunun için tercihlerin gayet iiii.. 3,5,6,7 (rengi güzel) benim tercihlerim içinde.. açıkçası en çok oy sanırım 3 ve 5 için.. Marcus ve Nacta döndüğü zaman anlatacaksın ne ler olduğunu tamam mı??? öptüüüm..

    Mutlu yıllar ikizler ^^ ;)

  • Magma dedi ki...

    Uyuz hah? Ah Enna, bugün seninle uğraşmayacağım üzgünüm.
    Ama zaten buraya bunu söylemek için gelmedim. Hala hazırlanmadın mı demek için geldim. Ve sanırım evet, hala hazır değilsin.
    Neyse, ben ve Gothar diğerleriyle birlikte gidiyoruz. Sende hazır olunca gelirsin, tamam mı?

  • GOTHAR dedi ki...

    En iyileri 7 veya 8 hahaha! ;D
    Magma haklı Enna, biz gidiyoruz haberin olsun. Biliyorsun saçlarım yapıldıktan hemen sonra çıkmam lazım. Yani seni bekleyemeyeceğim Ha Ha Ha!

  • Enna dedi ki...

    Amaan gidin gidin!! Çokta umurumda.. Hatırlatıyım assolistler en son sahneye çıkar.. Ne yapabilir Magma orada senden daha fazla ilgi çekmem lazım üzgünüm yani!!!

    Tamam Gothar hayatım siz çıkan bende Marcus ve Nacta ya oraya gelmeleri için bir not yazacağım ardından çıkarım..

    Bu arada 5. elbiseyi seçtim.. Umarım Nacta beğenir ^^

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB