Marcus...

20 Temmuz 2012 Cuma 6 yorum
Evet merhaba millet...

Biliyorum uzun zamandır buralarda değiliz.. Nacta ve benim baya işlerimiz oldu ama bu sırada Marcus boş durmamış ve harika bir resim çekilmiş.. Açıkçası gerçekten çok kıskandım bunu belirtmek isterim.. Bu şekilde bir resim bende çekilmek istiyorum... Pekala.. uzun uzun konuşma niyetinde değilim, yakında daha farklı bir şekilde karşınızda olmayı planlıyorum.. Daha fazla sır söylemek istemiyorum..



Gördüğünüz gibi millet.. Marcus yine her zamanki gibi çok yakışıklı..
Aslında ne yalan söyleyeyim.. Marcus ile evlenmek isterdim, gerçi Marcus ile evlenmek isteyen çok kız var ama tabiki önemli olan Marcus'un kimi seçeceği.. Başta Nacta ile birlikte olmasaydım eğer.. Marcus için birşeyler düşünebilirdim.. Ama Marcus benim en yakın arkadaşım o yüzden onun hakkında böyle kötü şeyler düşünemiyorum..

Neyse sevgili blog takipçileri.. Burada havalar baya soğumaya başladı, buda benim için denize girme zamanı demek.. Nacta ile şelaleye gideceğiz. Biraz yüzmek ve dinlenmek istiyorum.. ( Bu arada denize çıplak girmeyi düşünüyorum)
Umarım Nacta ile bu konuda bir sıkıntı yaşamam.. Neyse iyi eğlenceler size..

-----Enna ♥

6 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    Marcus ile evlenmek???????? Sen neyden bahsediyordun? Gitmiyoruz şelaleye falan Marcus ile birlikte git!! Eminim onunla daha iyi vakit geçirirsin!!!!!!!!

  • Enna dedi ki...

    Neeeeeeee..... Saçmalama ben bütün gün bunun için plan yaptım.. Hem o şuanda söylediğim birşey ve ayrıca duygularım yani Marcus için gerçek değil.. Sadece bir kızın düşüncesi ile söyledim Nacta... Yapma lütfen..

  • Nacta dedi ki...

    YALAN!!! Onun sana verebileceği çok şey var. Şöhret, ün, krallık, saygı ve en önemlisi güç! Ama ben bunları sana asla veremem. Onun yanında ben sadece bir Hiçim! KOCA BİR HİÇ! Ve ikimizde biliyoruz ki sen Marcus'u beğeniyorsun. Herkes gibi ...........

  • Enna dedi ki...

    Hayır Nacta, Hayır sen benim için herşeyden çok daha değerlisin.. Para, Ün,şöhret umurumda değil.. Ben sadece senin olmak istiyorum... Yanan buz dağlarında bütün bir ömür boyu bunun için yanmak zorunda bile kalacak olsam dahi, seni asla ama asla terk etmeyeceğim.. Çünkü sen benim hayatımdaki tek aşkımsın.. Nacta sen benim ilk aşkımsın.. Sen benim için herşeyden değerlisin.. Marcus için eğer birlikte olsaydım sadece evet kabul ediyorum sadece onun gücü için birlikte olurdum.. Sevdiğimden değil..

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB