1 Ağustos 2012 Çarşamba 6 yorum
Ahh Merhaba millet... Bugün Nacta'yı kıskandırmanın bir yolunu buldum ve şimdi size onu göstermek istiyorum.. Bir arkadaşımdan harika bir hediye aldım.. Bir tanecik arkadaşım, Luna beni çizmiş.. ahhhh evet o çok sevimli bir kız.. Hemde harika bir iş başarmış ve bende size bugün onu göstermek istiyorum.. Beni Nacta'dan özenerek sanırım yeni kıyafetim ile birlikte çizmiş, ve gerçekten harika olmuş.. Bakalım sizin fikriniz ne olacak açıkçası merak ediyorum.. Özellikle de Nacta'nın ne düşündüğünü çok merak ediyorum :)


Sanırım bu resimden sonra Nacta bir daha Luna ile konuşmayacak..
ahahahahahahahaa... Sen çok tatlısın hayatım, bu sıkkın günde beni çok mutlu ettin.. Gerçekten resim için teşekkür ederim ;)

6 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    hmm... Ne düşündüğümü mü merak ediyorsun? Pekala, öncelikle kocaman bir kafan var! Sonra gözlerin o renk değil ve dudaklarında. Sen mavi ruj sürmezsin! En azından ben renkleri doğru yaptım. Ve ayrıca yanında bir erkek olmadan hiç güzel durmuyor. Vasat!!! Yada BERBAT!!! Hiç beğenmedim. Benim çizimim daha güzeldi!

  • Enna dedi ki...

    haha!! Çok komiksin.. Bence çok güzel oldu, ayrıca kocaman bir kafam yok o ayrı konu.. Evet tamam gözlerim mavi olmuş olabilir. Ondada benim için bir sorun yok.. Hem bir kerem ben mavi ruj sürüyordum eskiden.. SEn sırf mavi ruj beğenmiyorsun kırmızı istiyorsun diye sürüyorum.. O ayrı bir konu!!!! İnanmıyorsan eski resimlerime bak...

    Yanında bir erkek olmadan da ne demek.. Ben tek başıma zaten inanılmazım... Vasat değil ÇOK GÜZEL!!

  • Enna dedi ki...

    Birde bana buz kadar taş kapli olduğumu söylerler.. Göye sıcakkanlısın huh? Kıskandın kabul et, hatta öyle bir kıskandın ki çatladın patladın... ahahaahahhaha!!!!

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB