Korkuyorum..

28 Temmuz 2012 Cumartesi 6 yorum
Aslında her ne kadarda buz ile beslensem de, karşıdan ne kadar buz kalpli dursam da aslında sana karşı daima içimde yanan bir alev var... Bu beni bazen ölüme bile götürecek düzeyde.. Bundan çok önce seni ilk gördüğüm günkü gibi atıyor hep kalbim.. Gözlerim o günkü gibi hep, seni ilk gördüğüm günkü gibi bakıyor daima sana.. İlk dokunduğumda tenine, içimde bir ürperti olmuştu, işte hala daha sana dokunduğum zaman öyle, aynen o şekilde ürperiyorum ama şu anda sadece daha dirençliyim..

Sonuçta artık çocuk değilim.. Ama bir gün gelecek ve sana hiç dokunamayacakmışım gibi hissediyorum.. Her ne kadarda imkansız bir aşk olsa da bizimkisi, bunu yapmaya bu aşkı daha fazla yaratmaya çalışsam da yapamayacağımı biliyorum ve bundan korkuyorum.. İlk sana baktığımda bana bakışını hayat boyu unutamayacağımı, ilk elimi tuttuğun zaman kalbimin sesini kulaklarımda hissettiğim anı ve beni ilk öptüğün zaman ki hislerini de asla unutmayacağımı bilmeni istedim sadece...

Her akşam yatmadan önce seni izlemenin, sabah uyandığımda yanımda yatmanı görmenin keyfi inanılmaz oluyor.. Sanırım bu hayatta her şeye buz gibi davransam da bir tek sana karşı asla buz gibi ve katı olamıyorum ve olamayacağımda...

Gözlerimin önünden uçup gidişini bile izlerken sana verdiğim yeminden dolayı asla ağlamayacağım, çünkü sen mutlu olacaksın.. Biliyorum benimle olmayacaksın ama senden de asla vazgeçmeyeceğim.. Dokunuşun, gülüşün, bakışın, seslenişin her zaman beni heyecanlandırırdı.. Özellikle de öpüşün.. İlk beni öptüğün zaman sana kin ve nefret doluydum... Ama sonra hayatımı değiştirdin.. Şimdi sadece sana bağlı olmak ve senin için yaşamak istiyorum ama ... ama bana bunun için izin vermiyorsun.. Hep aynı şeyi söylüyorsun.. Gideceğini.... İstemiyorum, gitmeni... Başkasını hayatımda istemiyorum.. Senden başkasını.. Ben sadece senin olmak isterken sen başkasına nasıl "hayatım" diyebileceksin, merak ediyorum... Ben ise, sadece......

Sana yemin ettim.. Asla ilişkine karışmayacağımı söyledim biliyorum ama.. Üzgünüm elimde değil.. Sadece bir kaç anı aklıma geldi ve paylaşmak istedim... Affet beni... . İyi geceler Nacta :)

6 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    WOW kız! Ne bu duygusallık şimdi gece gece?. Ne yalan söyleyeyim ben bile okurken ağlayacaktım az daha ;D Ama bu kadar anımız oldu değil mi? Vay be hayat ne kadar hızlı gidiyor hahahaha Neyse...
    Bana bağlı olarak yaşaman benim suçum değil ve bunu asla istemedim biliyorsun! Sen bana yemin ettiysen bende başkasına yemin ettim. Sanırım bunun için biraz geç kaldın. Bazen benim de keşke dediğim oluyor. Mesela keşke daha önce seni tanımış olsaydım. Belkide o zaman çok farklı olurdu her şey. Ama bunlar geçmişte kaldı... Ve seninde dediğin gibi artık hepsi sadece bir anı.

  • Enna dedi ki...

    Evet tatlım biliyorum.. Ama herşey farklı olabilirdi ben sana bu işi ilk tanıştığımız zaman söylemiştim o zaman yapsaydık eğer belki bu yeminin bir önemi kalmazdı, ama tabiki bu senin seçimin. Ve ben sana bağlı yaşamıyorum tatlım... Ahh Nacta, geçmişe o kadar eski bir geçmişe dönmek isterdim ki.. Taaaa doğmadığımız zamana, acaba bundan önceki hayatımızda birliktemiydik.. Bunu nasıl öğrenebilirim ki?

  • Nacta dedi ki...

    hmm Marcus'a sorabilirsin. Ama sanırım sana cevabını vermez. Çünkü bunlar yasak sihirler kitabında ve biliyorsun onları sadece Marcus yapabilir. :/ Yinede belki bir şeyler hatırlayabilirim. Hmmm dur bakıyım sanırım ejder gülü ve diş yaprağı dikeni gerekiyordu. Ve ancak bunları Marcus'un çalışma odasında bulabiliriz. Ona yakalanmadan bu işi yapmak ne biliyim ...... Veya istersen sen direk Marcus'a sor XD

  • Enna dedi ki...

    ahh Nacta eğer bunu Marcus'a söylersem kıyamet kopar biliyorsun.. Geçmişle taaa heleki önceki geçmiş ile ilgili bişeyleri kurcalarsak eğer Marcus oradan asla dönemeyeceğimizi birkeresinde söylemişti..(Tabi en küçük bir hatada) Ama eğer bunu yapmak istersen ben yasak sihir kitabının yerini biliyorum alabilirim :)

  • Nacta dedi ki...

    Yaramaz ;) Evet bende biliyorum en küçük bir hatamızda geri dönemeyeceğimizi ama şu ana kadar hiç görmedim böyle tarz sihirlerde sonsuzluğa giden birini. Bir kere denemekten zarar gelmez değil mi? hahahaha Pekala ben varım. Sen kitabı al bende malzemeleri. Kütüphanenin dip odasında buluşuruz tamam?

  • Enna dedi ki...

    Harikasın!! Anlaştık tamam.. Hazır Marcus'ta yokken bu işi bitirelim bakalım, bundan önceki hayatımızda birliktemiydik, kimmişiz, sen kiminleydin yada ben kiminleydim.. Bunları öğrenmeliyim evet.. Tamam gene çenem düştü benim.. Geliyorum bekle :)

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB