İlk temas.

8 Ağustos 2012 Çarşamba 18 yorum
Merhaba millet, bugün eski resimleri karıştırırken aklıma Nacta ile alakalı bir anı geldi ve onu sizin ile paylaşmak istiyorum.. :) 

Bundan çok zaman önce, okula ilk geldiğim sıralarda Marcus'un bir çalışanı vardı. Adı Askook.. O inanılmazdı.. Herkesden ve herşeyden farklıydı benim için. Nacta ile denemiştim bir ilişkimiz olsun diye ama her seferinde Magma engel olarak çıkmıştı karşıma. Bende pes etmiştim. Başkası ile denemek istedim.. O farklıydı her şekilde.. Marcus onu ölüm döşeğinde yakalamıştı. Ve hayatını kurtarmıştı.. Onun yanında çalışıyordu. Ben onunla bir ilişki yaşamıştım.. Deniyorduk aslında ama...

Bir hafta sonu tatilinde zamanım vardı ve buz gezegenine gitmek istemiyordum.. Bu yüzden okulumuzun arka tarafında bulunan şelalenin oraya gittim. Orası harika ve huzur dolu bir yerdi. Hafta sonu tatili olduğu için okulda hemen hemen kimse yoktu. Yalnızdım ve bunu değerlendirmeye karar verdim. O şelalenin bağlandığı harika bir dere vardı.. Küçükken ikiz kardeşim ile bir kere orada yıkanma fırsatımız olmuştu.. Orası inanılmazdı, buz kadar soğuk bir suya sahipti. Aslında annemin anlattığı kadarıyla orası, kişiye göre sıcaklık değiştiren inanılmaz bir nehir di..

Üstümdekileri çıkardım ve dereye girdim.. Kuşların ve şelalenin sesi geliyordu sadece kulağıma.. Suyun içine daldım, artık hiçbirisini duymuyordum.. Söylemesi garip gelebilir ama çırılçıplak bir şekilde deredeydim.
Suyun içinde adete özgür ve rahat hissediyordum. Nefes almak için yüzeye çıktığımda suyun sıcaklığının değiştiğini fark ettim.. Belli ki birisi vardı suda, ama kim?
Aklıma ilk olarak Askook geldi, çünkü hafta sonlarını genellikle Marcus ile çalışma odasında geçirirdi fakat, bir anda gözlerim kapandı.. Hiç birşey söyleyemedim.. Onun sadece ellerine dokunuyordum, ama bu Askook'un elleri değildi, yo hayır, değildi.. Bu başkasıydı..
Bana "beni tanıyormusun?" diye sordu.. Sesinden birşeyler anlamaya çalışsamda, anlayamıyordum çünkü sesini değiştiriyordu..
Ürkek bir ses tonuyla "Hayır! Seni tanımıyorum" dedim..
Ellerini gözlerimden çekti, omuzlarıma koyup beni kendisine çevirdi.. Sadece gözlerini görüyordum.. Büyük ve keskin bir çekilde bakan bir çift alev kırmızısı gözlerdi sadece gördüğüm..
"Nacta?!" dedim sadece.. Bütün saçlar önüme gelmişti. Hiçbirşey görünmüyordu.. Nacta sadece bana ve vücuduma bakıyordu.. "Buralarda yıkanman tehlikeli değil mi? Ya birisi seni görürse" diye sordu.. "Merak etme burada rahatım ve kimseden gizlim yok" dedim..

Beni biraz daha kendine yaklaştırmıştı.. Daha da yakındık artık birbirimize. Bizim ilişkimiz bitmişti ben başkası ile birlikteydim artık. Bunu oda biliyordu.. Çenemi kaldırdı yavaşça gözlerime baktı ve "Sen sadece benimsin Enna.. Sadece bana aitsin.. Askook veya herhangi bir başkasına değil sadece bana aitsin!!" diyordu. Gözlerini hatırlıyorum sadece, gözlerime bakıyordu elleri ellerimi sıkmaktan morartmaya başlamıştı.. Ama duygularında ciddi olmalıydı.. Bende istemiyordum başkası ile onu görmek, başkasına dokunmasını görmek ama ben ona karşı gelemiyordum, buna izin vermiyordu "ben senin hiçbirşeyin değilim Enna bana karışma" diyordu.. Ya şimdi!!

"Sadece benimsin bunu unutma!" dedi.. Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı.. Küçük bir öpücük kondurdu ve ardından sarıldı bana.. Vucüdu sıcaktı ama aldırmıyordum.. Bu ilkti benim için, ilk defa Nacta ile bu kadar yakına gelmiştim. İlk defa onunla birlikte olacaktım. Elleri tüm bedenimi kaplamıştı. Sadece onun olmak için hazırdım artık.. Sadece onun..!!!

Ahh evet!! Bu anı biraz özel ama bugün resimleri karıştırırken bulduğum dere resmi bana bunu hatırlattı..
Gerçekten benim için özel bir yeri var. Umarım fazla özel bir anı değildir birileri için..


Bakalım benim için hayati önemi olan gizli şelale hakkında ne düşüneceksiniz.? Umarım orayı seversiniz çünkü eğer oradan hoşlanmazsanız bir daha bu şelaleyi göremeyebilirsiniz..

Benden bu gecelik bu kadar.. Hepinize iyi geceler. :)
-----Enna ♥

18 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    Evet, bu benim için biraz fazla özel bir anı olmuş Enna hanım! Bildiğin gibi hala küsüz. Henüz seni affetmiş değilim. Ve bu anılarda bir işe yaramaz. Geçmiş geçmişte kalır! Ah! Böyle şeylerle kendini avutmayı ne zaman bitireceksin?

  • Enna dedi ki...

    Ne? Avutmak mı? Saçmalamayı kes, ben kimseye kendimi de ayrıca affettirmeye çalışmıyorum.. Senin dağıttın odayı toplarken resimler buldum onları kaldırırken aklıma geldi bende paylaşmak istedim ne var bunda Nacta bey!!! Saçmalamayın lütfen!

  • Nacta dedi ki...

    Ya tabi tabi. Bende inandım! Seni tanıyorum Enna! Bana yalan söyleme. Blokta ne paylaşıp ne paylaşıp ne paylaşmadığın la i-l-g-i-l-e-n-m-i-y-o-r-u-m. Ama benim, bizim hakkımızda bir şey yazarsan sinirlenirim! Üzgünüm ama bunları herkesin öğrenmesi gerekmez!!!!

  • Enna dedi ki...

    Herkes mi? Kim var ki zaten sadece sen ben ve Marcus.. O kadar, zaten Marcus da bunları biliyor.. O bilse de ondan zarar gelmez şapşal.. Beni tanıyorsan eğer Nacta, o zaman ne demek istediğimi daha iyi anlarsın. Belki bu anıda asıl istediğim sen değilsindir huh?

  • Nacta dedi ki...

    KAPA ÇENENİ! O kişi asla ve asla bir daha senin olmayacak! Duydun mu beni? Ben olduğum sürece bir daha ASLA!!!!

  • Enna dedi ki...

    Ahh böyle konuşma Nacta. Sen ve kardeşin hayatımı MAHVETTİNİZ.. Kim olduğumu bile hatırlayamıyorum bazen, aynaya baktığımda kendimi tanıyamıyorum. Eğer zamanında onunla aramı bozmasaydın belki o zaman herşey çok ama çok farklı olabilirdi.. O zaman bende senin Magma ile olan ilişkine karışmazdım.. O zaten bitti benim için .. Askook artık başkasını seviyor......... Yüzüme bile bakmaz artık!

  • Enna dedi ki...

    SENDEN ÖLESİYE NEFRET EDİYORUM SİNİR BOZUCU YER YILANI!!!! Neden bu kadar taş kalplisin. Benim de duygularım var değil mi bencil!!! Hep kendini düşünüyorsun.. Aslında hayattan en çok zevk aldığın şey sorusuna bence Enna'yı çıldırtmak falan demelisin.!!!!

  • Enna dedi ki...

    Arrghhh!!!! Sen gerçekten ölüm sebebim olacaksın.. Nasıl bukadr gerizekalı olabilirsin.. Neden benimle uğraşıyorsun.. Ahh tanrım bu sorulara cevap verecek birisi yok mu?? MARCUS İMDAT!!!!

  • Nacta dedi ki...

    Marcus burada değil güzelim, sadece ikimiz varız ;) Ama seninle neden uğraştığım sorusuna cevap veremem, sadece gösterebilirim. Tabi eğer istersen?!. ;D

  • Nacta dedi ki...

    Tamam. Çok istediğin için şelalenin orada seni bekliyor olacağım. Bunu göstermem için yalnız olmamız gerek ;)

  • Enna dedi ki...

    Tamam gelde söyleyeyim!!! Seni istemediğimi.. Yüzüne karşı ahahahaha bu benim için çoook büyük bir zevk olacak!!

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB