BERBAT!

27 Eylül 2012 Perşembe 6 yorum
BUGÜN GERÇEKTEN BERBAT BİR GÜN!! Son zamanlarda zaten berbat zamanlar geçiriyorduk, bugün ise tamamen berbat oldu benim için.. En yakın arkadaşımı, hayatımı, herşeyimi bugün itibari ile bitirmiş bulunmaktayım. Evet millet doğru okuyorsunuz bundan sonra NACTA sadece ARKADAŞIM olarak kalacak. Şimdi bazıları Askook ile tekrar birlikte olacağımı düşebilir fakat öyle bir şey yok. Askook Raina adında bir peri ile birlikte. Bizim ilişkimiz bitti. Lütfen bu konulara girmeyin.. Ben uzun zamanlı bir dinlenmeye çekilmek istiyorum sadece o kadar. Bu zaman zarfında derslere daha fazla yoğunlaş malıyım  çünkü lanet büyüleri var bunlar gerçekten çok zor.. Anlayışlı olacağınızı umuyorum..

NACTA üzgünüm böyle olmak zorunda. Seni daha fazla artık üzmek istemiyorum.. Magma'ya aitsin bana değil..




6 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    Magma'ya aitsin bana değil? HUH?
    Bana bak sürtük sen kimsin ve Enna'ya ne yaptın?? CEVAP VER!!!!! Ben benim kıskanç fahişemi geri istiyorum anladın mı? Onu geri getirmediğin sürece seninle konuşmayacağım!

  • Enna dedi ki...

    HAHAHA demekki asla olmayacak! Nacta ben hala senin o eski fahişenim ama olmuyor görüyorsun. Kimse bize rahat vermiyor.

  • Nacta dedi ki...

    Herkse karşı gelip bunu aşabileceğimizi sanmıştım! Buna karşı gelebilirsin, dayanabilirsin sanmıştım. Ama yanılmışım sanırım. Sen pes ettin ve artık bunları duymak, beni görmek istemiyorsun! Tabi ki saygı duyacağım (eğer gerçekten istediğin buysa) Seni rahat bırakırım. Ama her şey bittiğinde, geri dönmek istediğinde, özlediğinde, her şey eskisi gibi olmaz... Söyleyeyim.

  • Enna dedi ki...

    Ben dayanmaya çalıştıkça başkaları beni daha çok batırmaya çalışıyor Nacta, dayandım tam 13 sene daha ne kadar dayanacağım Nacta huh?. Kim benim kadar buna dayanabilir ki.. Birde o sürtük karşıma gelmiş konuyor, üzgünüm ama dayanamadım. Daha fazla oyun oynayamıyorum Nacta.. Sadece arkadaş kalmak senin ve benim açımdan daha iyi olacak.. Geri dönmek,... Bilmiyorum bu kısmı daha düşünmedim..

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB