IMVU

16 Eylül 2012 Pazar 4 yorum
Selam millet; öncelikle hepinizden uzun zamandır olmadığım için özür dilemek istiyorum.. Çünkü okullar açıldı ve dersler baya zorlaşmaya başladı, bu nedenden dolayı Marcus da Nacta ve beni sürekli görevlendiriyor, yani işin aslı normal bir boş günümüz yok..

Ama Nacta ve ben dün gece boş bir an yarattık ve dünyada adı fazla geçen bir sosyal chat sitesine kayıt olduk.. Sitenin adı IMVU... Sanal sohbet sitesiymiş. Sohbet ederek ve para biriktirerek bebeğini yaratıyorsun. Nacta çok beğendi hemen kayıt yaptık ve dün bütün geceyi orada geçirdik.. Size dün geceden resimler göstermek istiyorum.. Umarım yaptığımız bebekleri beğenirsiniz, inanın dünyalı birşeyi bana benzetmek o kadar zor ki.. ahahaha fazlamı mütevaziyim ne?? :)










hahaha laf aramızda kalsın bütün gece beni öpmeden duramadı ;)
İyi Pazarlar hepinize.. Öptüm ;* 
--Enna ♥


4 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    Hahahaha bu bizim sırrımız dı neden herkese gösterdin ki şimdi? ;D Ahahaha ama sen öyle dudaklara sahip olursan hangi erkek seni öpmeden durabilir? Ah evet. Tamam! (Seni seviyorum.) ;)

  • Enna dedi ki...

    ahahahaha sır huh? Hmm.. pekala bundan sonrası gizli olur.. Dikkat edersen kim olduğumuz hakkında birşey söylemedim.. Aman kimin umurundayızki zaten huh? Dudaklarıma yaptığın iltifat için teşekkür ederim tatlım.. Herşey senin için biliyorsun. Benim için değerlisin Nacta seni çok seviyorum :D

  • Nacta dedi ki...

    Hahahaha pekala bebeğim bu senin blokun ne istersen onu yapabilirsin. ;)

    (Şelalenin oraya gel. Bekliyorum!)

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB