Cadılar Bayramı ve Marcus

25 Ekim 2012 Perşembe 4 yorum
Evet millet uzun zamandır burada olamadığımızın farkındayım fakat biliyorsunuz işte Marcus...

O eğer olmasaydı hayatımda hergün blogta olacak bir neden bulurdum fakat olmadı işte.. Ahh bunu söylemek için sabırsızlanıyorum, Nacta çok söylememem için direndi fakat ben yine de söyleyeceğim. Geçen hafta Cadılar Bayramı amaçlı professörlerin verdiği büyüleri çalışıyorduk, Marcus pür dikkat çalışıyordu, hatta odada çıt çıkmaması için Nacta ve beni neredeyse bağlayacaktı o derece yani... Bu durumdan epeğce sıkıldım ve Nacta ile odadan dışarı çıktık kan kırmızısı kadehleri almak için döndüğümüzde ise Marcus artık Marcus değildi.. hahaha.. Evet millet yanlış okumadınız, mükemmel büyü kralı bir yerde hata yapmıştı ve o artık bir Vampire Hipnoz Kralı olmuştu.. ahahahaha yazarken bile gülerek yazıyorum :)

O bu yüzden bu cadılar bayramında vampir kostümü giyecek -aslın da düzeltmek gerek vampir olduğundan bu cadılar bayramında Marcus kostümü giyecek- hahaha.. Ben ve Nactanın ne giyeceğini sorarsanız eğer, Cadılar Bayramını bekleyin derim.. İyi eğlenceler millet..

Seviliyorsunuz :* ---Enna ♥

4 yorum:

  • Marcus Tasartir dedi ki...

    Bu sana komik geliyorsa eğer cadılar bayramından sonra senin için özel olarak hazırladığım bir iksiri hazırlayabilirim Enna.
    O zaman belki aynaya her baktığında kimin daha komik olduğunu anlarsın. Bu hoşuna gider mi bilmem ama sanırım bunu yapmaya başlamalıyım bile. Sen ve Nacta'nın benim şu zor günlerimde bana yardımcı olmak yerine dalga geçtiğinize hala inanamıyorum. Bu cezasız kalmayacak!

    Saygılar.
    Marcus Tasartir

  • Enna dedi ki...

    ahahahaha Marcus neden bu şekilde davranıyorsun anlamıyorum.. bu komik değil evet ama sana vampir olmak yakıştı neden bunu kabullenmiyorsun ki.. O iksir meselesine gelince unutalım gitsin tatlım huh ne dersin.. Hem biz seninle dalga geçmiyoruki sadece takılıyoruz öyle işte.. Hem bak Nactada yok zaten sinirlerim tepemde yapma böyle :)

    Ceza konusunda sanırım seninle baş başa konuşmalıyım Kont Marcus :)

  • Marcus Tasartir dedi ki...

    Nacta bu akşam geliyor zaten onunla da bu konuyu konuşmalıyım sanırım. Ben ikinizin de ne anlamlarda konuştuğunuzu biliyorum. Bu yüzden boşuna yazıp ellerini yormamalısın Enna. Sanırım, sizler benimle kala kala bir Kral olduğumu unutum arkadaşınız gibi davranmaya başladınız ve bu hoş değil.
    "Suçlular cezasız kalmayacak ve Kralın önünde yalvarana kadar cezalarını en ağır şekilde çekecekler." demiş Hipnoz yaratanı Kont Zyret.
    Fakat şu an için bu konuları daha derin konuşmamız lazım. Hala odam dayken gelsen iyi olur, Enna.

  • Enna dedi ki...

    Sen zaten her halinle inanılmazsın Marcuscuğum.. Evet tamam bir hata yaptık ben özür dileyeceğim bunun için senden ama fazla ağır bir ceza olmasın lütfen mesela şu iksir işini kaldırsak ortadan.. Marcus cezayı aslında sadece Nacta için verebilirsin bence :) Sanırım artık odana gelmeliyim.. bekle bir yere gitme..

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB