......

13 Haziran 2012 Çarşamba 6 yorum
Pekala, kabul ediyorum, ben bu konuda Marcus kadar iyi değilim..

Merhaba, ben Enna.. Marcus kadar önemli birisi değilim belki ama, Nactadan çok daha fazla değerliyim..
Blog için fazla bir planın yok açıkçası.. Ben sizler için burada yaptığımız sihirleri ve büyüleri, ayrıca Nacta'nın aptallıklarını anlatmayı planlıyorum.. Bu gün dersler berbat ötesiydi, o yüzden canım fena sıkkın.. Zaten Nacta ilede kavga ettim.. Bugünlük beni affedin..

Sevgilerle .... Enna ♥

6 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    Nacta'nın aptallıkları hahh??
    ENNA! daha ilk blog yazında ne saçmalıyorsun sen? Kavga mı etmek istiyorsunyoksa??? HUH??????

  • Enna dedi ki...

    Kaparmısın sen çeneni Nacta.. ben doğruları söylüyorum!
    Ne var bunda bu kadar sinirlenecek anlamadım..

  • CuBur dedi ki...

    Oooh seni iyi anlıyorum cnm ♥
    Benimde nedense canım çok sıkkın! -.-
    umarım en kısa zamanda kendini daha iyi hissedersin ..
    Ve yazıcağın gizli şeyleri sabırsızlıkla bekliyorum XD

    Yeni blogunda iyin şanslar ^^

  • MoonPie Sims dedi ki...

    Ahhh,, güzelliğim benim.. Burada olman bir harika.. :))
    Önemli olan Marcus kadar uzun yazman değil merak etme.. Sen ol yeter XDXDXD ♥

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB