.....1

19 Haziran 2012 Salı 6 yorum
Pekala kısa bir zamanın olduğundan dolayı size Nacta hakkında küçük bir sır vermek istiyorum..

Nacta, acayip derecede kıskançtır. Evet millet bu konuda çok ciddiyim, Nacta gerçekten çok kıskanç..
Beni ve sözlüsünü çok kıskanıyor, ayrıca ikiz kardeşini ve ondan çok daha yakışıklı olan herkesi.. Biliyorum bu berbat bişey ama gelin bide bunu ona anlatın.. Nedense bunu gayet normal karşılıyor..
Nacta'nın açıkçası neden bu kadar kıskanç olduğunu ben bile anlamıyorum ama insan neden kendi kardeşini hemde ikizini nasıl kıskanır yani.. Açıkçası bana saçma geliyor.. Ben bazen bunu düşünüyorum ve bir anlam bulamıyorum..

Şimdi birazda siz düşünün ve Nacta'nın bu kadar yakışıklı olmasına rağmen, herşeye sahip olmasına rağmen neden bu kadar kıskanç olduğunu araştırın ve lütfen bana anlatın.. :)

İyi eğlenceler.. Kara büyü dersi var ve öğretmenin bugünlük, okulun en yakışıklı Hipnoz Kralı..
Marcus bugün bana bir kaç kara büyü dersi verecek o yüzden sonra görüşürüz millet,
Hepinizi Öptüm  :* --- Enna

6 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    NE? Ben miyim kıskanç olan? SENSİN ASIL!!
    Kendi kardeşini, anneni kıskanıp öldüren, Çıktığım hatta baktığım kızları bile öldüren kim? BEN Mİ?! Saçmalık!!!!!

    Üstelik ne dersiymiş bu nerden çıkmış? Senin ne işin olabilir ki büyüyle falan huh??
    Cevap ver çabuk!!

  • Enna dedi ki...

    Saçmalama lütfen.. az önce yaptığın nedir Nacta kıskançlık değilmi?.. Marcus ile ders çalışacağım, ne yani....

    AİLEMİ BUNA KARIŞTIRMA!!!

  • Nacta dedi ki...

    HAYIR!!! Sen der çalışmayacaksın biliyorum. Bana kendini mi anlatıyorsun!

    NE YALAN MI? DOĞRULARDAN KAÇAMAZSIN ENNA!

  • Enna dedi ki...

    KES SESİNİ NACTA!! buradaki konu benim ailem değil, senin kıskançlığın!!!

    Hem nerden biliyorsun sen benim ders çalışıp çalışmayacağımı.. Bu seni ilgilendirmez.. Marcus ve ben ders çalışacağız.. İstersen Marcus'a orabilirsin...

  • Enna dedi ki...

    Neden benimle bu kadar ilgileniyorsun anlamıyorum Nacta.. Derdin ne?
    Senin bir sözlün yok mu? var.. O zaman neden benimle uğraşıyorsun!

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB