BALO??

23 Haziran 2012 Cumartesi 6 yorum
Ah tanrım, bu tam bir saçmalık... Karşımızdaki okula yeni öğrenciler geldi diye aptal bir açılış balosu yapılacak! Ve işin aptalca kısmıda Marcus'un buna izin vermesi. Neden canım Allah Allah..

Bizi ilgilendiren bir durum değil ki bu, bizim okul neden o baloya gidecek ki?

Ayrıca etraftaki tüm okullar ve krallıktan geleceklermiş, bu Magma'nın geleceğinede bir haber oluyor bu durumda.. Her neyse yapabilirsem eğer baloyu maskeli baloya çevirmeyi planlıyorum. Onun için Marcus'u iyice ikna etmek lazım.. Kendisi okulun en iyisi olunca, böyle oluyor işte..

Açıkçası ne desem yalan olur... Marcus kendi ikiz kardeşini dinlemeyen bir insanken ben ona isteğimi nasıl kabul ettiririm orasına artık düşünemiyorum ama birazcık olsun belki kadınlık içgüdülerimi kullanırsam.. Ah evet, sonuçta o da bir erkek değil mi?.... Neyse burada Marcus hakkındaki düşüncelerimi anlatmayacağım.. Eğer Marcus ve Nacta hakkında daha fazla gizemli şeyler duymak isterseniz, blogu takip edin ;)

Biliyorum; bloga biraz geç giriyorum, ama Marcus'un en değerli arkadaşıyım, yani bunun olması normal..
(Kıskananlar çatlasın) XD

6 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    Bleeeh TAMAMEN SAÇMALIYORSUN!
    Evet!!! Yok ben Marcus'un ikna ederim o bir erkek ben kadınım, yok ben onun en değerli arkadaşıyım falan. Ne oluyor Enna? Ne saçmalıyorsun sen?

    Bence bu balo tam yerinde oldu. Kıskanma! Sen okula geldiğinde böyle şeyler yapılmadığı için kıskanıyorsun değil mi?

    Onlar çok sevimli periler. Özellikle Marcus onlarla çok ilgili ve bize (özellikle de sana) onlardan uzak durmamızı söyledi. Bu demek ki partin battı canım, üzgünüm. Hahaha zavallı!

  • Enna dedi ki...

    Salak salak konuçma kıskanç şey.. Hiçbirşeyin battığı falan yok. Ayrıca o aptal perilerlede ilgilenmiyorum.. Sadece balonun temasını değiştirmeye çalışıyorum.. Hiç birşeyi kıskanmıyorum.. Hem bu aptal okullarda benim için balo olsa ne olur, olmasa ne olur, inan bana.. Zaten benim krallığımda beni harika şekilde karşılıyorlar!

    ahahahah, ne var çekemedin mi, yalan mı yani Marcus benim hakkında bu şekilde düşünüyor inanmazsan ona sor...

    Ayrıca bana onlardan uzak durmam gerektiğine dahi hiçbirşey söylemedi Nacta... Ama sanki sana bu şekilde birşey söyledi gibi hatırlıyorum.. Ahh neyse...

  • Nacta dedi ki...

    KAPA ÇENENİ!!!! Sen Marcus hakkında hiç bir şey bilmiyorsun TAMAM MI? Her şeyi bildiğini sanıyorsun ama sen sadece yalanlar ve maskeli yüzleri görüyorsun!
    Bir kaç senedir tanıdığın biri hakkında böyle konuşamazsın. Senin onun hakkında bilmediğin o kadar çok şey var ki.

    Ah, ama bunları söyleyemem maalesef. Kusura bakma!

  • Enna dedi ki...

    Neler söylüyorsun sen bu şekilde konuşma hakkını nereden buluyorsun anlamıyorum!! Marcus bana karşı gayet dürüst davranıyor, bana karşı rol yaptığını hiç sanmıyorum.. Onun ne durumda olduğunu sadece ben görüyorum.. Sen sözlünün yanına gidince onunla yalnız kalıyorum unutma!!! Ne düşünmek istersen onu düşün..

    Ben kimin ne olduğunu biliyorum.. Ama maalesef bir tek seni çözemiyorum.. DANGALAK!

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB