Ice is my everything ;)

12 Aralık 2012 Çarşamba 2 yorum

Selam herkese.. Umarım iyi zaman geçiriyorsunuzdur, herkes farkında sanırım artık yılın sonlarına doğru geliyoruz.. Bu sene sonunda Nacta ve ben koskocaman biz çam ağacını süslemeyi planlıyoruz.. 
Bir sorun olmazsa eğer.. :*

Pekala uzun süre daha buralarda olamayacağım o yüzden sizin için buralardan resimler göstermek istiyorum, umarım onlardan hoşlanırsınız çünkü hepsi bana ait :)



Açıkçası bu sene benim için gerçekten iyi geçti, bir sürü yeni arkadaşım oldu ve olmayada devam edecektir buna eminim fakat en iyisi benim için Luna idi.. Onu gerçekten çok sevdim çok tatlı bir kızdı, umarım arkadaşlığımız uzun sürer.. Bu seneki yılbaşı partisinde onunda olmasını istiyorum (Tabi kabul ederse :))


Her sene yanımda olan biricik Nactacığım bu senede yanımda olduğun için teşekkür ederim.. :*
Her zaman benim için en önemlisi sendin ve hep öylede olacaksın.. Senin için fazla birşey yazmayacağım.. Yeni saç modelini sevdim bu arada :)

Daha fazla şey merak ediyorsan eğer buz kalesine gel orada olacağım :*


Buz dağları bazen korkunç felaketlere yol açabilir bunu hiç kimse engelleyemiyor maalesf ama ben bunun olması için yani felaketler olması için çabalıyorum hahaha :D
Bazen kötü kalpli birisi olduğumu düşünüyorum acaba öylemiyim?

Bu sene Marcus her zamanki gibi harikalar yarattı .. Yaşadığımız asa turnavaların da gayet iyiydi ve çok eğlendim.. Seninle de bir hayat geçirmeye devam etmek istiyorum Marcus sakın beni yalnız bırakma, küserim ona göre :)


Bu gördüğünüz sevimli kutup ayıları benim gezegenimde ki Buz şatosunun kapısının üzerinde bulunuyor..
Onları çok seviyorum açıkçası çünkü çok tatlılar.
Umarım birgün benimde krallığı emanet edecek tatlı bir kral veya kraliçem olur ♥


Ona baş belası diğebilirsiniz çünkü o benim bebeğim.. Açıkçası bu başta gerçek bir kaplandı fakat küçükken yaptığım bir hatadan sonra o bu hale geldi.. Bunun için çok üzgünüm Ixist, açıkçası onu çok seviyordum ve asa ile ilk denememdi.. Onun bana bunun için kırgın olduğunu sanmıyorum, o bu sayede artık şatonun en ihtişamlı yerinde bulunuyor!! Ona kimsenin zarar vermesini istemem, ve zarar verendende hoşlanmam ..



Buz gezegeninin sonsuz karanlık adını alan harika plajı.. Evet şu anda buradayım ve eğlenceli bir zaman geçiriyorum.. Yılbaşı alışverişi için gezegenlerimizde bulunuyoruz ve en yakın zamanda okula geri döneceğiz.. Bir aksilik olmazsa eğer size yılbaşından resim göstermek isterim.. ^^ İzlemede kalın :*

---Enna ♥








2 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    Ah Ennacığım, bebeğim benim.. BUNLAR NE KADAR İĞRENÇ RESİMLER BÖYLE! Gerçekten şu anda yanında olmak istiyor -dum. Taki şu blokuna koyduğun resimleri görene kadar. Gerçekten orada nasıl yaşıyorsun merak ediyorum ahahahaha! Buralar yeterince sıcak ve kırmızı ;D Üstelik yılbaşı bitmeden gelip bir görmelisin. O güzel çamların altında o kırmızı alev topları ve lav ateşi paketli hediye kutucuklarını. Öyle güzeller ki. Görsen güçlerini bırakıp buraya yerleşmek isterdin inan HAHAHA!
    Pekalaaa ... bu seneyi zararsız atlatmak umudundayım bu yüzden seni fazla kızdırmadan çenemi kapatsam iyi olur sanırım ;) Seninle harika bir yıl geçirdiğim, geçirttiğin için bende sana çok teşekkür ederim bebeğim. Ve saçlarım konusundaki iltifatların içinde ;) Ama biliyorsun ki ben değil sen mükemmelsin <3

    Yeni yılda da benimle ;D ve sevdiklerinle beraber olmanı diliyorum bebeğim. Sen en iyisini hak ediyorsun.

    Seni Seviyorum! ;)

  • Enna dedi ki...

    ahh tatlım benim, her zamanki gibi yağcılık yapmaya başlamışsın :) fazla üzerine gitmeyeceğim o yüzden yılbaşından sonra görürsün sen :)

    İnan orada olmak istemezdim çünkü sıcak beni gerçekten bayıyor Nacta inan :) Bende seni çok seviyorum şekerim..

    Okulda görüşürüz :*

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB