Ice Canyon

5 Ağustos 2012 Pazar 3 yorum
Biliyorsunuz geçen günlerde Marcus için geziye gitmiştik Nacta ile..  Burada bir kanyon vardı ve inanılmaz güzeldi.. Nacta ile orada romantik dakikalar geçirdik.. (Aman Magma duymasın.. hıh umurumda sanki duysunda Nacta'nın kimi sevdiğini anlasın) Size bu kanyondan bir kaç resim göstermek istiyorum :D

---- Umarım sizde benimle aynı fikirde olursunuz ;D






Ve evet, orada gördüğünüz siyahlar içindeki şişme balon Nacta!!
Evet,o!!
Çok tatlı görünüyor değil mi? Buzdan hoşlanmadığı için onu bu şekilde korumaya alıyoruz..
Ona buz zarar veriyor, hmm bu çok kötü..
Neyse.. Nacta bu resmi verdiğime sinirlenecek çünkü karizması çizildi sanırım..
ahahahahahaha!!!!!

Herkese iyi eğlenceler..

---Enna ♥





3 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    ENNA SON RESMİ HEMEN SİLİYORSUN!!!!! ŞİMDİ!!!!!!!!!!!!! ÜSTELİK BİZ SENİNLE ROMANTİK DAKİKALAR FALAN GEÇİRMEDİK U-Y-D-U-R-M-A!!!!! ORASI ÇOK SOĞUK VE KORKUNÇ BİR YERDİ! KURTULDUĞUMA ÇOK SEVİNİYORUM!!! Bundan sonra Marcus bey kendi gitsin alsın ne istiyorsa! Onun aptal büyüleri yüzünden hayatımı tehlikeye atamam ben!

  • Enna dedi ki...

    Oww.. Nacta sakin ol lütfen. Hem bir kerem sen şişme balon iken çok tatlıydın ... Lütfen böyle düşünme. ahahahaha merak etme hayatım Magma benim bloguma bakmaz.. Ve romantik dakikalar kısmınıda görmez ve okumaz merak etme.. hahahahahahaha

    Evet bu dediğinde haklısın Marcus'un büyüleri için çalışmaktan bıktım.. Kendiai yapsın!!

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB