Evden..

27 Ağustos 2012 Pazartesi 4 yorum
Merhaba millet.. Nasılsınız. Umarım iyisinizdir.. Biliyorsunuz uzun zamandır burada değilim ve bu bunaltan korkunç sıcak yaz günlerinin sonlarına doğru eve döndüm ve buranın tadını çıkarıyorum.. Nacta olmadan ;)

Marcus izin verdi ve 1 haftadır evimdeyim.. Burası tam olarak -268 derece ve inanılmaz bir yer. Kışın tabi derecesi biraz daha düşüyor.. Şu anda buralar bile sıcak ... Evde otururken sizi düşünüyordum, buzdan kahvemi yudumlarken ve buz güneşi ve harika beyaz denizi sizinde görmenizi istedim.. Umarım beğenirsiniz. Okuldan döner dönmez buralardan ayrılmayacağıma yemin ederim, çünkü gerçekten insana çok huzur veriyor ^^ 


Sabahleyin burada denize girdim ve güneşlendim.. İnanın inanılmaz bir denize sahip..
İnsanın eve dönmek istemesi gelmiyor.. hahaha :)

4 yorum:

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB