Üzgünüm...

10 Mart 2013 Pazar 4 yorum
Ahhh Merhaba millet.. Üzgünüm, gerçekten.. Aslında biraz fazla unutkanım ne yalan söyleyeyim.. Bir blogum olduğunu yemin ederim unutum.. Hepinizden çok özür dilerim.. Genellikle çoğu zamanımı Marcus ile büyü yaparak geçiriyorum bu yüzden fazla girecek zamanım olmuyor üzgünüm... Ama size bir zaman ayırabilirim diye düşündüm.. Arada bir Nacta'nın dünya gezegeninde bulduğu Facebook adlı sitede zaman geçiriyoruz.. Aslında orada da sizinle olmak isterdim ama Marcus'un katı kuralları var .. İzin vermiyor... Sayın Kuchiki Byakuya ve Abarai Renji ile, görüşmelerimiz oluyor.. O yüzden sizi aksatıyorum diye düşünüyorsunuz biliyorum... Ah, tanrım.. Son bir kaç günde başımıza neler geldi bilseniz gerçekten çok şaşırırsınız.. Neyse bunları eğer burada anlatırsam Marcus beni öldürür.. O yüzden kolay kolay bir şey söylemeye niyetli değilim.. (Zaten Marcus ile yeni barıştım)



Bu aralar elimde size gösterebileceğim bu iki resim var.. (En son)

Nacta aslında saç modelini değiştirdi.. Ah evet, neden bilmiyorum ama artık biraz daha dağınık istiyormuş..


Pekala millet.. Bu sizden uzun zamandır ayrı kaldığım için, bir özür resmi olsun.. Yaratıcılardan öğrendiğim kadarıyla, yeni okul kıyafetlerimiz yoldaymış ve neredeyse tamamlanmış... En kısa zamanda bitmiş haline sizinle paylaşacağım... (Laf aramızda, şu ikizlerin tatlılığına bakar mısınız lütfen, aşık olmamak eldemi.. Nacta fena mı salaş ne?-- Marcus da bir o kadar toplu.. Bunlar nasıl ikiz yahu? Ben bile bazen anlayamıyorum.. Ama eğer bir konuda hem fikirlerse, o zaman lanet olsun.. O ortamda bulunmak istemem, o yüzden Gothar ve ben orada olmuyoruz öyle zamanlar da.. :P)

4 yorum:

  • Nacta dedi ki...

    Ah bebeğim bu sana kaçıncı söyleyişim. ÇOK UNUTKANSIN! hahahahahah!!!! Ayrıca salaşsam ne olmuş? Ben böyle halimden çok memnunum tamam? ¬¬
    Sen önce kendine bak! peeeh

  • Enna dedi ki...

    Ne demek bu be... Salaşsın evet fazla bence, çuval gibi duruyorsun... Benim halimde ne varmış hem hmm... Söyle bakiim... Açık konuş Nacta....

    Evet unutkanım doğru, Ne yapayım Marcus hiç izin vermiyor ki.. :/

  • Nacta dedi ki...

    Pehhh.. Biraz daha açıl saçıl mesela.. Her şeyi benden bekleme. Jartiyer falan da giy ne biliyim ben yap bir şeyler işte.

 

©Copyright 2011 Ice and Eye | TNB